سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان ! دشمن ترینِ مردم نزد خدا، کسی است که سنّت امامی را سرمشق خود قرار می دهد ؛ امّا کردارش راسرمشق خود قرار نمی دهد . [امام سجّاد علیه السلام]
کل بازدیدها:----2135---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----0-----
زیر و بم

 

نویسنده: سید مهدی
چهارشنبه 86/1/15 ساعت 1:0 عصر

سلام

1-اول تمام اطلاعاتی رو که دادم تو این بغل و پارسی یار بخونین بعد بیایین

2-در ادامه بگم من بچه شهر ری هستم

3-از دور دوم آقای خاتمی وارد سیاست شدم و از اونجا بود که  منم آره

4-دوستان از حرفام ناراحت نشن اگه نظری داشتن می تونن نظر بدن شاید بعضی مطلب هام برای بعضی ها سنگین باشه

5-اولین تجربه من هم نیست قبلا چند تا وبلاگ داشتم که اولیش مذهبی بود دومیش هم همین طور

با این که خیلی زود تر از اینا می خواستم اینجا رو راه بندازم اما مشکلات زیادی برام پیش اومد که از لحاظ روحی ضربه شدیدی بود

و همین طور درس و بحث و.....

6-به زودی شروع میکنم و از همه می خوام که تو بحث ها شرکت کنن وانتظار تند تند آپ کردن هم نداشته باشید هفته ای یک بار شایدم دوبار

می رسم خدمتتون


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ادخلو ها بسلام آمنین

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •